Tuesday 10 July 2012

Wordless Wednesday: Uneven fringe

"The hair is the richest ornament of women"
~ Martin Luther


Time to get a new bang? ;)

"I heard that people were really interested in the new haircut, which I think is so funny. Great haircut, I really like it. It goes great with the time period. And I was super, super, super-happy to have my bangs swept to the side rather than straight in front of me, which I dealt with for three seasons. I'm very, very much done with that."
~ Elizabeth Moss

9 comments:

  1. Haha my hair bang also going crazy! but malas mau potong..trying to let it long this time. ntah padan ka nda haha..u'll chop by urself or pigi salon?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Last time sy selalu pigi salon, tp price dia tu sama ja ma potong yg besa~ setakat brapa cm mo potong gitu mahal, maka sy pun berani mati ja potong sendri nanti.. hehe

      Delete
  2. Haha...I cut my own bang. Dulu sll bida, but I've learned things :D

    ReplyDelete
  3. rambut my skrg pendek.. nyesal plak aritu g potong heehe..

    ehh my keja dkat pizza hut taipan inanam.. nati dtg laa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepa, rambut boleh panjang balik, try and error ni ma rambut.. hehe.
      Okie~ nanti kalau sy pegi mesti mo scan 1 kedai cari my.. ;p

      Delete
  4. sama kejadian rambut depan kita, cuma saya lagi pendek sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama ka? sy pun rasa mcm mo kasi pendek sikit ni~ hee

      Delete
  5. Saya suka kena gunting rambut. Esp sini kedai tempat saya ni. Sebab lepas gunting rambut mesti tu brader kasi urut-urut kepala sama bahu saya. Haha. :p

    ReplyDelete